POV-Ray : Newsgroups : povray.international : [pl] pusto? : Re: [pl] pusto? Server Time
7 May 2024 17:07:24 EDT (-0400)
  Re: [pl] pusto?
From: w p
Date: 15 May 2004 15:49:35
Message: <40a6744f@news.povray.org>
Rafal 'Raf256' Maj wrote:
> ja chcialem zrobic prosta gre platformowke z grafika 100% povray, jakby
> rozlozyc prace na 2-4 grafikow, 1 programista(sam sobie poradze), muzyk i
> kiku testerow/chlopcow na posyli(dokumentacja) to moze sie uda :) ?

:)
U mnie ciezko z czasem. W pracy duzo roboty. Linuks mi nie chce isc na
reke, i w ogole :) Gierka... Grafik ze mnie marny :| Na programowaniu
sie lepiej znam juz ;) A zapal mam slomiany. Mialem robic skorke do
tlena i poki co po paru probach zarzucilem "projekt"... Ech.
Najlepsi do takich prac sa studenci & gimnazjalisci. Na ogol maja wiecej
czasu niz czlowiek pracujacy :) Swoja droga napisanie wlasnej gierki tez
mi czasami chodzi po glowie. Zreszta sa kody np. terisa, porobic klocki
w Povrayu troszke dopisac kodu i juz cos jest.

Znacie jakies zastosowanie grafiki generowanej z Povraya w programach?
Ja chyba tylko wygaszacze z www.shooltz.com.

Pozdrawiam!

w.p.

Post a reply to this message